Here we go again


Har precis ätit glass och te till frukost. Min hals krävde det för nu har jag åkt på en till förkylning, hade knappt blivit av med den gamla. Kollade på ett avsnitt av "Halv åtta hos mig" på tv4play, nu blir det ett till. Sen ska jag försöka somna om och vakna frisk.

Annars måste jag skicka in en inlämningsuppgift idag och göra diverse andra läxor. Tur att de är intressanta i alla fall :) Vi har fått årets tio franska ord som brukar utses här varje vår, till på måndag ska vi göra något valfritt kreativt med dem och presentera på den muntliga kursen. Och då ska jag ha min röst tillbaka!!! Jag har ju hostat i två veckor, vilket gjort det svårt att prata på lektionerna, vilket är ganska viktigt att man gör. Jag vill ju vara meeeeeeeeeeed.

Hoppas ni har klarat er från förkylningar! Om ni har lust så kommentera eller skriv hur det är med er.

Jag tror hösten är jättevacker hemma nu, visst är den det? Samma sak här, om någon har lust och ork att göra det, skicka gärna en höstbild på facebook eller till min mail eller något. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0