Les familles


Pappa tog med sig Panda Liquorice Mix (tack mamma!), Noblesse, tidigt födelsedagskort + present och vårjacka. Vi åt middag på en uteterass igår kväll. Idag gick vi på marknaden men eftersom det typ blåser storm bestod den mest av bara frukt idag, tråkigt... Vi sprang på Caroline och hennes familj och gick och fikade alihopa. Sen stötte vi på varandra igen på crèperiet jag har praktik på och åt lunch där. Mys.

Sen gick vi till Palais des Thés där far min köpte denna superfina tekanna. Den pryds av en drake, väldigt vacker är den. Kommer bli flitigt använd av mig också, när jag kommer hem.


Kl. 19 är det middag, the middag in fact.

À bientôt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0