Je me suis reposée



Fick en liten påse med bretagnska kakor när jag hälsade på min praktikplats i torsdags. Hon hade råkat grädda de lite för mycket för att kunna sälja dem typ. Smaken var det inget fel på i alla fall!

Igår åt vi middag på Burger Bar som ligger nära la Rotonde. Alltså inte fastfood utan en restaurang. Vegetarisk avokadohamburgare åt jag, låter lite skumt, men det funkade hur bra som helst. Sen promenerade vi runt i Aix och pratade. Sen hade jag ingen röst igen (!) och hostade hela natten. Är lite trött så idag hoppade jag att åka till Marseille med några andra. Har istället sökt sommarjobb, ätit lunch i solen i parken, promenerat och läst Harry Potter. Nu ska jag fortsätta med att antingen vila eller söka jobb/leta utbildningar.

À bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0