Klamp


Jag är trött. Punkt.

Innan jag går och äter glass och tittar på Avatar (jag är nu fast mina kära Jönköpingsbor!!) ska jag bara berätta att jag haft en himla bra vecka i Jönköping. Iiih. Har catchat up på min Harry Potter också (för den behöver ju så mkt catching up) - kul i vilket fall. :)

Kom hem vid 22-tiden i fredags och marcherade väldigt bestämt genom t-c från bussarna till tunnelbanan. Hann bli så himla hungrig nämligen, vet inte vad jag tagit mig till utan äpplet Ulrika skickade med mig, men det hade jag ju ätit då när jag blev hungrig igen. Klamp. Klamp. Klamp. Klamp klamp klamp klamp. Så typ hela vägen.

Igår klampade jag runt igen. Eller nästan idag. Först i stan och på Fotografiska muséet med mamma. Åt sen middag på TGI Friday's med Asta och hängde med henne ut en stund. Mitt sista tåg gick 00:50 från tekniska och tåget från t-c gick 00:38. Gaaaah. Vid tekniska 00:47 = KLAMPKLAMPKLAMPKLAMP, sprang uppför rulltrappa 1, trappan (rulltrappa 2 avstängd), rulltrappa 3. Hann! Tur att jag var i rätt ände av tuben.

Sen klampade jag hem i mörkret från min station.

Nu behöver jag inte använda ordet klamp på ett bra tag.

Idag har jag kollat på Avatar, gjort sallad, ätit och spelat piano.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0