À la maison


Gaah, vi skulle skriva recept på den ena lektionen i dag. Öva mängd och partitiv artikel och så. Min grupp valde dessert och vi skrev ett recept på pannacotta med vit choklad. Herregud vad jag har cravings på pannacotta nu, eller mer på att göra pannacotta, inte lika mycket på att äta haha. Är även sugen på te, funderar på att gå och köpa det från Coffe house som ligger i början på rue d'Italie, hm...

Här har vi gårdagens inköp.



Mycket intressant.

Nä nu blir det exposé personnel. Har ganska mycket tid över nu i januari eftersom min praktik inte börjar förrän i februari. Caroline som jag bor med är på Arts Plastique och vissa dansar. Så en del av den tiden kan jag ju lika gärna fylla med att faktiskt göra läxor i god tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0