Captain Jack Sparrow


Skolan gick bra i dag. Men eftersom vår lärare är sjuk hela veckan har vi vikarie. Hon är bra, men jag hoppas verkligen vår vanliga lärare kommer på måndag. Ingen praktik i dag, kändes konstigt att ha så mycket tid efter skolan igen. Tänkte gå en promenad i parken men eftersom mina knän krånglar blir det inget med det.



Har lust att kolla på Potc. Dottern här i familjen frågade om vi ville kolla med henne någon kväll, vore ju kul, men vet inte om jag fixar att kolla tre timmar om det är dubbat?

Sitter och gör en lista på vad pappa får ta med sig härifrån när han kommer i mars så att jag inte behöver ha så mycket bagage i maj. Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0