VLC media player


Mådde illa och hade ont i magen igår kväll efter maten. Min röst är typ lite borta nu. Det är ganska jobbigt att hosta samtidigt som man har ont i magen och mår illa.

Nu ska jag i alla fall fake it 'til you make it = ut i skolskenet och picknicka med Carro. Behöver nog frisk luft och det är superfint vårväder ute, ofta jag sitter inne då. Kommer dessutom klättra på väggarna ifall jag stannar här.

Vi fick massa filmer av Oriane (dottern i familjen), antingen dubbat på franska eller orginalljud på franska, vi laddade över de på Carros dator eftersom jag inte har VLC media player. Vet någon var jag kan ladda ner VLC för mac 10.4.11? Alla verkar vara anpassade för 10.5 eller senare och de jag hittar för 10.4 står det massa varningar på. Håller min stackars dator på att bli gammal?

Den här helgen ska jag vila så jag inte missar mer skola. Man får bara missa tio dagar, annars får man inget diplom/intyg att man gått kursen.

Avslutningsvis, krya på dig mamma och krama mummu (mormor alltså) såhäääääääääääääääääääääär mycket från mig! Äiti, vie paljon haleja mummulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0