HTC wildfire s

Hej! Sitter här och övar på min nya TOUCH (!) mobil, tänk att jag övergav min knapptelefon. Men det var nog dags att gå vidare helt enkelt. En HTC modell äldre har jag nu och är supernöjd än så länge. Och så är jag ljushårig igen och hår blivit av med allt det slitna, skönt. Men inte mig emot att lönen kommer på måndag :)



Dagen har börjat med strålande väder så här på midsommar här i Stockholm. Efter lite yoga och frukost tog jag en morgonpromenad/joggingtur i morse, testade om knäna orkade och det verkar de göra! Dessutom överraskande jag mig själv med att orka bättre än jag trodde. Kanske att knäna skulle orka regelbunden jogging om jag fixar riktigt bra skor och sprang på mjukt underlag i skogen? Hoppas.

Annars hår jag dock haft hemskt ont i magen, blä. Varit sängliggande nån timma nu, men nu börjar det ge sig. Bra det, är så pepp på att gå ut i det fina vädret!

Glad midsommar på er var ni än är i världen!


Kommentarer
Postat av: Joel

Vad skönt att det gick bra att springa!

Jag har också kvar min HTC :) Ljushårig? Har du färgat? Hur ljushårig?

2012-06-22 @ 23:19:16
Postat av: Vida

Bra märke alltså! Ljusbrun igen :) Inte blond haha.

2012-06-23 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0