Mer av Nice

 
 
Föräldrarna kom och hälsade på.
 
 
Vi gick och tittade på la cascade (vattenfallet) vid Colline du château.
 
 
Jag var glad och njöt av vädret och utsikten!
 
 
Vi tog även bussen till Cimiez (ett kvarter i Nice) och tittade bland annat på rosträdgården.
 
 
Efter att mamma och pappa åkt hem, drog Therese (tyvärr ej i bild), Olivia, Agnes och jag till Cap Ferrat och vandrade längs havet i någon timma.
 
 
Hade knytis hemma hos mig med persiskt nyårstema trots att nyåret redan varit.
 
 
Asta och Jasmina bodde hos mig några dagar medan de gick på workshops i orientallisk dans. Följde med och kollade på en show på parc Phoenix!
 
 
Elin bjöd på imponerande födelsedagsfika!
 
 
Sista veckan åt jag och denna dam en hel del yoghurtglass, simmade, hängde på stranden och i parken.
 
 
En kväll ute sista veckan med bland andra Nils, Agnes, Malin och Malin!
 
 
Mer hav såklart, det är ju min blogg.
 
 
Och så några bilder lånade från Olivia eftersom jag tyvärr har så dåligtmed bilder på klassen.
 
Vi hejade på Sverige i Eurovision song contest hemma hos Lena och Rasmus. Hejandet gav visst resultat!
 
 
En bild från Elins födelsedagsfika, Elin i blått och bredvid Vicky, Katinka och David.
 
 
Knytis! Förberedelser i köket.

Update Vicky fotade och skrev inlägg om knytiset på sin fina blogg, kolla in. Passa på och kolla in resten av hennes blogg när ni håller på! :) 
 
 
Och sist men inte minst när jag blev överraskad med tårta och ballonger av Olivia, Agnes och Nils eftersom jag varit i Sverige under min födelsedag. Jag som trodde Olivia och jag skulle till henne och äta gröt som vanligt efter yogan bara, tji fick jag. Fint!
 
Tack för äventyret Nice!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0