Resultat av rastlöshet



Häromkvällen pysslade jag med det här medan jag tittade på James Bond.

Och på tal om film (försök till någon slags smidig övergång till annat ämne) så har jag varit på bio hela tre gånger under veckan! I torsdags såg Olivia och jag Simon och ekarna - finns inte mycket mer att säga än; se den!



Igår såg pappa och jag Lejonkungen i 3D. Disney är fantastiskt. Punkt. För övrigt en obeskrivlig upplevelse att se den som musikal i London något år sedan. Jag menar titta:



Tredje filmen blev Sherlock Holmes - a game of shadows som Sophia och jag såg tidigare ikväll. Mycket effekter och Noomi Rapace är med!



Samtliga filmer sågs på olika biografer, Sergel, Kista och Camera.

Nu ska jag lägga mig och läsa nästa bok efter Farlig Midsommar, vilken det nu blir. Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0