Om jag får drömma ...

 
... om dagen jag inreder min alldeles alldeles egen lägenhet så är det här sånt jag gärna skulle ha. Tycker vinglaset är charmigt klumpigt på något sätt medan teglaset är charmigt nätt istället. Den blåa lyktan är jag nog helt enkelt bara kär i. Och den färgglada knoppen tror jag kommer få bli vän med min byrå redan nu. Tänkte om jag skruvar bort de gamla tråkiga knopparna och sätter dit färgglada! Har ingen speciell relation till buddha-statyer men den här tyckte jag var väldigt fin, avslappnad sådär.
 
 
Och så måste jag slänga in en marimekko-jacka jag blev hemskt förtjust i. Tror inte den skulle passa mig riktigt dock, försvinner nog i tyget. Skulle nog sitta bättre på en längre människa gissar jag. Hm, in till stan och prova kanske ändå... Bilden är en länk.
 
 
Bonne nuit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nice! Ser ut som saker som kommer från min favoritaffär ;)

2012-09-25 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0