Grattis körkortet!

Tillbaka från södra Sverige och 3 soliga dagar, dumt att jag inte tog nån bild med vi var vid en jättefin långgrund strand i fredags. Det gick kor fritt i närheten, vattnet fanns ofarliga maneter som kusin lärde mig att peta på (övervann min manetskräck?) och på stenarna kunde man tydligen se sälar. Men de hade ingen lust att visa sig för oss, men det var fint ändå. Sen åt vi pizza när vi badat och solat och försökt hitta korna som vandrat iväg.

Och så har vi gjort en massa mer också. Vill se mer Sverige! Alla delar av det.

Ikväll har jag varit på dansen och på vägen hem köpte jag lösgodis och en riktig (ursäkta mitt ojämställda uttryck) tjejtidning. Hör och häpna: det har jag nog aldrig gjort förut. Det var oväntat kul! Haha, sjukt det låter. Sen körde jag om på vägen hem för jag tyckte det gick såååå långsamt i den glesa söndagstrafiken på motorvägen. Såg ni inte vad jag skrev? JAG tyckte det gick långsamt. Hela jag fungerar långsamt, en äkta skalman. Men inte idag inte.

Grattis körkortet två år och två månader förresten! Prövotiden är över.

Nu ska jag sova, är så trött. Godnatt fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0