Det är jättesvårt...

 
... att ta en photo booth-bild på händerna utan att själv vara med i bild. Ser ut som de svävar ensamma i luften och det såg lite creepy ut. Hittade på vad jag skulle pyssla med i alla fall, nail wrap heter det. Som klistermärken istället för nagellack som man klipper till och sätter fast. Helt ok pyssligt och fint.
 
Ps. Insåg min galenskap och plockade bort några böcker som jag försökte läsa samtidigt. Det blev ett krav liksom. Teckningen löser jag med att ta en helgkurs i höst (vill lära mig innan jag fortsätter göra nåt) och virkningen håller jag på med när jag kolla på tv. Eller struntar i, det spelar ingen roll. Behöver inte göra så mycket hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0