Pluggdag


Dagen ägnas mest åt plugg (och lyssna på musik) för min del. Ganska mysigt, lite omotiverad just nu, men har redan gjort en del som tur.

Igår hade vi en jättemysig filmkväll här i lägenheten! Några klasskompisar kom förbi och vi bakade kladdkaka i ugnsform, åt glass till, drack te och tittade på Ensemble c'est tout (Tillsammans är man mindre ensam). Har inte läst den och hade inte sett den, bara hört att alla tycker den är så fin. Och det var den verkligen. Vi hade himla bra timing, Linnea hade precis köpt filmen när jag sms:ade och frågade om filmkväll. Braaaa kväll. Glömde ta bilder tyvärr så det blir en sån här;



Annars hittade jag Intermarché och Lidl igår. Intermarché var stängt så jag vandrade vidare och hittade till slut Lidl då. Storhandlade billigt och släpade hem sakerna (tunga kassar i båda händer samt tung ryggsäck) = träningsvärk. Det var det verkligen värt, jag går och tittar i mitt kylskåp med jämna mellanrum för jag blir så glad över att se att det är fullt haha :D

Såhär såg jag ut i fredags förresten.



Nu ska jag förbereda en artikel att berätta om imorgon!

Ha en fin söndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0