Lugn kväll


Sitter här och utnyttjar att mitt internet för en gångs skull funkar när jag sitter nån annastans än på golvet. Vi hade lektioner i morse och sen åkte vi buss runt hela Aix typ. Tillslut började folk somna i bussen, ingen orkade gå ut och fota berget St Victoire (men fick några ok bilder genom fönstret). Sen kollade vi runt lite i butiker och åt. Köpte lite mörk choklad och gick hem. Har pluggat lite lagom och varit allmänt seg och trött.

I morgon ska vi på marknaden, till biblioteket och lunch. På kvällen firar vi en kurskompis som fyller 20. Söndag - inga planer. Typ lite mer plugg.

Hm. Det var allt. Känner mig lite sysslolös men orkar inte göra något. Vilket meningslöst inlägg egentligen, haha.

Har lust att klippa mig men det känns lite riskabelt att göra här än så länge. Skulle säkert komma ut med tuppkam eller något, får vänta tills min franska blir bättre.

Bonne soirée och bonne nuit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0