Don't stop


Känner mig lite insiprerad just nu, vet dock inte vad jag ska göra med inspirationen. Rota bland kläder, se om man kan göra om något som känns oanvändbart nu? Leta fram instruktioner för hur jag ska sy en väska? Fläta håret?

Eller... gå och ta blodprov. De har drop-in varje dag så jag kan gå närsomhelst. Vilket ju är problemet för det är inget som tvingar mig att går egentligen. Ja, förutom remissen som ligger där och väntar på mig. Men ni fattar. Jag går inte frivilligt och tar blodprov, det funkar inte riktigt så. Det gör väl ingen i för sig. Och det är förståeligt för det är ju så obehagligt!!!!

Måste. Ta. Mig. I. Kragen. (Eller gå imorgon, jaaa, bra idé!)

Ska ut och cykla idag, har precis pumpat däcken men ett problem återstår. Sadeln sitter för högt upp och skruvarna sitter för hårt för att jag ska kunna rubba dem ens en millimeter. Om man ens kan göra det, den kanske sitter där den sitter, jag försökte i alla fall. Det kanske helt enkelt är dags att acceptera att cykeln är för stor för mig och att jag måste pumpa däcken på min limegröna cykel med Kalle Anka-reflex jag haft sen jag var typ 12. Eeeh.

Blodprov eller Kalle Anka-cykel? Blodprov eller Kalle Anka-cykel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0