Timing



Såhär suddig som jag blev på bild strax innan jag åktet till Arlanda och Aix förra januari, ja så suddig känner jag mig nu innan avresan till Nice imorgon. Beror inte på kameraoskärpa utan på förkylning. (Hoppas på att jag automatiskt blir frisk när jag landar på aeroport Nice Côte d'Azur! Vad tror ni om oddsen? :))))

Jaja, har ju hela dagen imorgon att kurera mig i den nya lägenheten om så inte blir fallet.

Jag lär precis klara mig från övervikt, har ett bagage som ska checkas in och ett handbagage + handväska (axelremsväska kanske det heter i mitt fall? är handväska bara en såndär man liten? finväska skulle jag kalla en sån kanske) och laptop.

Till slut en bekännelse: jag tycker duvor är ganska fina. I alla fall när de tvättar sig i fontäner och så. Fåglar är fina överhuvudtaget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0