Coucou


Ojoj, jag har massa att blogga om men typ ingen tid. Veckan har gått i pluggtecken i alla fall. I onsdags var vi på utflykt i Antibes också, då bestämde himlen sig för regn. Genomblöta traskade vi runt, men så kallt var det inte, eller i alla fall inte med svenska eller finska mått mätt.


Vi kollade på lyxbåtar i hamnen, denna statyn som man kunde klättra i



(bevisligen, designad av samma man som gjort dessa lysande gubbar)



sen gick vi på Musée Picasso samt promenerade omkring lite fritt innan vi tog tåget hem till Nice.

Kom hem från skolan typ en timma sen, tog en detour genom Monoprix också, med resten av invånarna i Nice. Irrade runt helt trött, men fick med mig det jag skulle ha!

Nu ska jag kura ihop mig i soffan under mitt täcke med en kopp te och återfå normal kroppstemperatur. Hösten är här, idag utan sol, och jag måste köpa en jacka känner jag.

Bonne soirée! :)

Ps. detta inlägg är då inte skrivet halv tolv på förmiddagen som det står utan snarare typ kl. 19. För den som bryr sig om det liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0