l'hiver à Nice


Hm vart kom alla besökare ifrån igår måntro? Vad spännande.

Försökte jättelänge att ladda upp en bild och sen tillslut när det gick kändes den inte intressant alls. Jag har ju varit så fruktansvärt oambitiös med att ta bilder. Imorgon ska jag dock på utflykt till Gorges du Verdon (vackra bergslandskap, är så taggad!) så då ska jag nog lyckas fota lite.

Idag är det bara plugg som gäller och det ska gå sjukt effektivt och bra har jag bestämt.

Och på söndag kommer klassen till mig på adventsfika! (Advent redan??) Woho

Redovisningen gick väl förövrigt bra förutom att den tog med sig all min energi igår. Måste. Sluta. Bli. Så. Nervös.

Nej nu är det bäst att jag promenerar mig till skolan som man säger på franska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0