Har Internet


Nu sitter jag här i mitt rum. Puh. Helt slut, har pratat franska i flera timmar nu. Vid 18-tiden tog jag och mamma mina resväskor och tog oss över gatan till mitt kommande hem för fyra månader. Familjen verkar himla snäll, de bjöd mamma på middagen också. Pappan är från mellanöstern så jag känner mig ganska hemma kulturellt, de har en vattenpipa i vardagsrummet haha. Blev jätteglad när de sa att de har wi-fi som jag får använda och gav mig lösenordet, woho! Lite seg anslutning dock, men det kan jag leva med. :)

Försökte ladda upp bild men det är seeeegt. Prövar senare igen.

I morgon börjar skolan med intro och nivåprov kl. 14.15. Skönt med mjukstart!

Puss och kram på er, bonne nuit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0