Julafton


Sitter här och julmyser/slappar framför tv:n och datorn med mamma, pappa och undulat. Farfar och kusin har varit här tidigare i kväll också. Jag, mor och far öppnade klappar sen. Fick en superfin bad/morgonrock som kommer skydda mig från den franska inomhuskylan, två presentkort och en eltandborste. Användbara grejer!

Jag växlar mellan att känna nervös och lycklig förväntan å ena sidan och total panik å andra sidan över att jag åker så snart. Min familj och släkt är så viktiga för mig, kommer sakna dem stört mycket (även de som inte bor i Sverige, i la France kommer de kännas ännu längre bort). För att inte tala om vänner!!!  Ja, även om det bara är 4 månader.

I morgon blir det Narnia med Ulle och sen släktmiddag på kvällen. YEY!

Tänkte fel i går så nu är det 8 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0