Coco Choco Chanel Coco Chanel Chocolat


På söndag bär det av till Nice igen och på måndag börjar franska 2. Hemskt svårt att packa i vanlig ordning.

Igår var jag och hälsade på mina gamla lärare i mitt gamla gymnasium! Det gick över förväntan bra, då jag faktiskt hittade dem och hann även prata en stund med allihop! Hade himla bra lärare. Och det var kul att se hur vår gamla datorsal förbättrats, inga gnissel-stolar längre. Hur många timmar spenderade inte vi där med indesign, photoshop, illustrator och dreamweaver, reportage, tidningar, kokböcker, fotoprojekt, stillbildsfilm och ja, allt. Fint har det blivit.

Jag sitter här och undviker min packning som stirrar på mig, är tvungen att välja bort saker, men jag vet inte vad jag ska ta bort.

Nä nu måste något ryka. Lyssnar på French can can och skrattar lite (förklarar rubriken), den gick på musikkanalerna i frankrike hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0