Salut


Vaknade halv åtta och kunde inte somna om. Börjar inte på praktiken förrän halv tolv så nu sitter jag och dödar lite tid innan jag ska ner på frukost.

I går var vi på pokerkväll med gruppen för att bli av med småpengar. Jag var inte med och spelade eftersom jag inte hade 5 euro i småmynt vilket var insatsen (1 centare, 2 centare, 5 centare, 10, 20, 50 och som högst två euro). Typiskt att när man väl lyckats bli av med massa värdelösa småpengar så behöver man dem. Men det var ganska spännande att följa spelet. De andra gick ut sen, men jag gick hem och la mig.

I kväll är vi några som ska laga mat hos en kompis som bor i egen lägenhet. JAAAA jag får laga maaaat!!! :D Det ska blir hur trevligt som helst.

Men först; frukost, praktik, gå till banken.

Bonne journée på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0