Gingembre


1. Te med färsk ingefära
2. Varm nyponsoppa
3. Kycklingsoppa
4. Varm mjölk med honung
5. Glass
6. Alvedon
7. Halstabletter
8. Frisk luft
 
 
Såhär har kuren sett ut under min uppväxt. Vitlök har mina föräldrar också försökt promota men jag är inget fan. Men håller med om att det vore bra.
 
En bra grej med att vara sjuk den här gången är att inte bo själv måste jag säga. Men feber i snart en vecka börjar bli tröttsamt. Trodde jag skulle varit frisk efter helgen! Vill. Vara. Frisk till mänskliga rättigheter-föreläsningen nästa vecka.
 
Läser första terminen på juristprogrammet och trivs än så länge. Ser verkligen framemot Europarätten som började nu i måndags. Jag gillar att kraven är höga på programmet, samtidigt som jag måste akta mig så jag inte stressar upp mig över det. Tror min stora utmaning lligger i att palla betygshetsen, sätta gränser för mig själv och inte glömma bort glädjen i att lära sig saker. Inte helt lätt tycker jag...
 
Biiiiiz
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är tur att du vet hur man gör för att undvika sånt. Kram på dig.

Svar: <3
Vizdas

2012-10-26 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0