Inlägg gjorda för exakt ett år sedan

Kikade bak i arkivet ett år och fann detta

EN RIKTIG SÖNDAG


Kom hem sent igår, sov fem timmar, åt frukost, facebookade lite, gick på långpromenad/sightseeing i Aix och övade på att prata franska samtidigt med en klasskompis, köpte skinka, yoghurt (som smakade crème faiche, det var antagligen crème fraiche, tusan), baguette från Jacob's boulangerie, gick hem med maten, jag och C åt, jag chattade på franska (!) och nu. är. jag. helt. slut. Känner av att jag inte sovit mycket. Så nu ska jag läsa Harry Potter och vila lite så jag orkar vara social under middagen.

Värdelöst med nya bilder, tog inga igår. Har bara massa Marseille-bilder. Så här är en!





Ps. Det är så kul att ni läser! Blir så glad! Känns inte så långt bort liksom här bland jättekottar (måste fota), olivträd och en och annan palm.
Och detta, haha

RIEN DE SPECIAL



Jag är mycket gladare än så här, har bara lite tråkigt och är övertrött. Ännu större anledning att lägga sig, så ni inte behöver stå ut med sånahär inlägg. :D

Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0