Ze beach


Hej! Sitter och äter frukost just nu, har inga lektioner på fredagar. Vaknade halv åtta av att det kändes som att det skakade lite i väggarna och insåg ganska snabbt att det var på grund av att de håller på att restaurera lägenheterna/hela huset snett mittemot mitt vardags- och sovrum. Halvsov ett litet tag till, gav upp och gick och duschade istället. Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar och surfar runt lite på nätet.

Jättemysigt strandhäng hade i igår kväll, min klass består av fina människor och alla verkar funka ihop med alla. :) Började dock hosta efter ett tag, såndär rethosta som dröjer sig kvar, så jag gick hem bland de första lite före midnatt. Och det började bli lite kyligt också. Första dagarna (mest morgnar och kvällar, dagarna är varma) nu som man kan ha kofta på sig nu utan att svettas ihjäl.

Senare idag ska jag kanske till stranden igen och plugga där med klassen, sen måste jag till bibiloteket och lämna tillbaka böcker eftersom jag skjutit upp det i två veckor. Ikväll ska vi nog gå till något ställe i le vieux Nice!



Härom dagen när jag pluggade. En skymt att bäddsoffan i mitt vardags- och sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0