Trött



Dagen har gått i dessa tecken. Och så har jag sovit en massa och gått på marknaden. Detta eftersom fonetiklektionen flyttades till imorgon istället. Vi ska kunna recitera en fransk dikt av Jacques Prévert uttantill bland annat, den jag valde heter Paris at Night.

Jag vet inte riktigt vad jag tänker med ibland. Gjorde spenat-lax-och fetaostpaj igår; rökt lax och fetaost är ganska salt i sig men så hade jag ändå i salt. Det blev... salt! Dessutom har jag bara mjöl för söta bakverk och pajer så själva pajskalet smakade ju... fika. Men det smakade faktiskt mycket bättre efter en natt i kylskåp!



Och så en bild från Monaco där jag, Linnea, Agnes, Joel och Nils var någon vecka sen, för att göra inlägget lite roligare. :)

Bonne soirée.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0