Cravings


Men jag har ju då på något sätt lyckats glömma bort att jag är i Frankrike och inte ens Monoprix (mataffär) är öppet på söndagar. Så det blev ingen glass för min hals, tusan. Det blev olivbröd istället på ett boulangerie som var öppet (?? jag behövde inte ens bröd!). Håhå jaja, vad trött jag blir på mig själv ibland.





Något annat som vore gott, är kakorna och bakelserna från den persiska festen vi hade hemma några veckor sen.



Något som inte vore gott att äta, men fint att ha på sig är de har blusarna från H&M, helst den vita.




Och något som är fint i allmänhet är utsiken från taket på le musée Oceanographique i Monaco.



Ytterst sammanhängande inlägg, men så ser det ut i mitt huvud idag.

Bonne soirée (sans la fièvre) à tous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0