Bonjour


Hallå hej. Äntligen orkar jag blogga. Varit febrig och förkyld sen i torsdags så jag har mest stannat inne och försökt sova. Igår mådde jag äntligen lite bättre efter att ha lyckats sova 14 timmar. Så då gick jag på en promenad; först förbi ett apotek där jag införskaffade någon slags kombinerad feber/snuva/ontihuvudet-tablettkur, sen förbi stranden där jag hejade på klasskompisar och införskaffade lite socialt umgänge och info om lördagskvällen och sist förbi mataffär där jag införskaffade lite mat.

På kvällen hängde jag med och åt glass (fikon-och jordgubbssmak valde jag) och tog en öl, fast jag tog en cola. :)

Och nu tar jag igen plugg som jag inte orkat göra och tvättar. Tog en såndär (ganska stark?) fransk tablett en timma sen och mår faktiskt mycket bättre.



Här är den fina klänningen. (Och halva jag då.)



Och här är en helt irrelevant men lustig bild. Från Musée Oceanographique igen. En isbjörn med en växt fastspänd på ryggen?? Har fortfarande inte förstått varför den stod där.

Nu ska jag hänga tvätt. Trevlig söndag till er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0