Jag är en hamster


Fortsätta blogga, inte fortsätta blogga? Det är frågan.

Vad ska jag skriva nu till exempel? Det enda jag gör just nu, vilket i för sig tar upp mycket tid, är att filosofera över mitt liv och göra någon slags plan för vad jag ska hitta på nu. Himla massa research inkluderat. Eller, jo, jag gör annat också. Typ rensar bort massa saker som jag inte förstår varför jag har här hemma. Verkar som jag har hamstrat men för vad? Jordens undergång? Den var ganska odramatisk om jag får säga det själv. Men en hel del kläder ska bort i alla fall. Aidez-moi là! C'est difficile ca.

Ska nog lägga mig nu, ska upp tidigt för att åka till kiropraktorn. Var där i fredags och blev "justerad" här och där. Fick order om att kyla ner ena benet med en ispåse varje dag till nästa gång, alltså imorgon, eftersom muskeln är så uppretad. Vilket makes no sense tycker både jag och kiropraktor, har liksom inte gjort något specifikt för att reta upp den. Den är bara arg I guess. Men isen har nog hjälpt, ca me rendre heureuse! :)

Ja titta, hur intressant på en skala? Blogga? Inte blogga? Blogga? Inte blogga?

Sorry för franska här och där. Är lite orolig för hur mycket jag kommer att glömma när jag inte pratar det dagligen så det bara blir så! Haha.

Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0