"I need you, I need you here, I need you now. I cannot do this alone."


Precis som Rory känner jag så i bland och nej, jag skäms absolut inte för det.

Med lite hjälp har jag börjat få lite ordning på vad jag ska göra och vad jag vill göra. Awesome. Det är bra att be om hjälp ibland.

Förra (lång)helgen har spenderats med vänner på Koh Phanang vid Medborgarplatsen, i Gamla Stan, på Sommar på fleminggatan, i Rålis och på biografen Camera i Täby c. I går kväll åt jag middag med min ena farbror och kusin och kollade på (nej inte matchen) utan Harry Potter 7, del 1.

I kväll blir det middag ute med kusin från Finland och mamma och pappa. Jaa!

I dag har jag gömt mig för målare som målat vårt vardagsrumstak och pratat franska helt ensam med mig själv. Nu ska jag försöka rensa min dator, så den orkar jobba lite bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0