Libre


Le prof var sjuk idag så lektionen var inställd. Buhu. Förut hade jag blivit glad över inställda lektioner men nu vill jag ju verkligen gå på dem!! Men vi, hela grupp 3, gick på museum istället och kollade på fossil och dinosaurieägg. Och lite på marknad också men just nu är det lite deprimerande att gå där för då vill man köpa massa frukt, grönt, kryddor, oliver osv. Frukt köper vi ju i för sig, men allt det andra är ganska onödigt när man inte har tillgång till kök. Buhu igen.

Jag fick mina glasögon justerade hos en optiker, det var väl det viktiga jag gjort idag. Ska kanske till parken och promenera snart, känns onödigt att sitta inne när solen skiner. Nu är det helg igen. Det var ju helg alldeles nyss? På söndag har det redan gått en fjärdedel av hela frankrike-vistelsen. Hur är det ens möjligt?!?

I april flyttar familjen tydligen ut matsalsbordet i trädgården och då äter vi middag utomhus. Längtar till det.

Måste. Prata. Mycket. Franska. Ikväll. Utropstecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0