Les Choristes




Den här filmen såg vi idag i skolan. Himla bra. Insåg att jag sett den en gång innan men det gjorde inget för den är fin.




Köpte denna tröja på rea förra veckan. Typ 7 euro kostade den tror jag. Mycket sammanhängande inlägg känner jag, men jag har noll inspiration.

Vilka är det som läser förresten? Tror jag vet de flesta men om det är någon ny (vare sig det är någon jag känner sen innan eller inte) så vore det kul att veta :) Folk brukar aldrig lyssna på såna här uppmaningar men jag försöker tappert ändå! Haha.

Nån som gillar fransk film btw? Kan ni rekommendera någon (förutom Amelie som jag förövrigt inte gillar)?

Jag har alltid haft lite svårt för franska filmer men tror det beror på att jag har sett ett konstigt urval. Bara filmer som är très bizarre typ.


Kommentarer
Postat av: EM

Hej vännen! Tänkte meddela att jag självklart följer din blogg. Jättekul att du skriver så att vi här hemma vet vad som försigår. :D ha en bra dag. LOVE

2011-01-26 @ 18:55:28
URL: http://tearly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0