à IS


Sitter i skolans datorsal med en kurskompis. Nätet fungerar lite bättre här. Fast det är svart att hitta rätt tecken (som ni ser pa vissa ord). Ö och ä funkar iaf!

I gar gjorde jag inte sa mycket. Det var soligt sa jag strosade runt pa stan, köpte en fransk ordbok och Harry Potter 1 pa franska (Ulle, fick idén fran dig :)). Ska försöka mig pa den ikväll. Vi at jättegod fransk zucchinigryta hos familjen och glass till efterrätt (det är ALLTID efterrätt här, pa skollunchen ocksa). Sen tittade vi pa nyheterna med familjen och pratade lite. Jag tror jag redan lärt mig ganska mycket, men det känns lite olika fran dag till dag. Ibland är det lättare att prata, ibland svart.

Ska ga "hem" snart och försöka börja pa min exposé personnel som jag ska ha pa tisdag nästa vecka. Försöker lägga upp nagon bild senare.

Det regnar och är kallt i dag btw och jag glömde paraplyet ofc. Men men, efter regn kommer (förhoppningsvis?) solsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0