Hihihi


Min fredag


- Praktiken var jättestressig, massa massa massa kunder på liten liten liten yta (men kul). Nu är det inte praktik på två veckor eftersom vi har projekt och reportage
- Vi gick till banken och öppnade ett konto för att kunna få bidrag här
- Fikade med massa kursare
- Mellanlandade hemma för att lasta av saker och sprang sen i väg för att ha taco-kväll hos en av dessa kursare !

Min lördag

- Vaknade kl. 7 och kunde inte somna om
- Tog det lugnt hela förmiddagen, åt sen lunch på rue d'Italie ute i solen (tills molnen kom...)
- Handlade nödvändigheter på Monoprix (= typ kvällsmat)

Hemma igen alltså. Kl. 20 ska det firas att en tjej i grupp 2 fyller år. Förövrigt driver jag min "roomie" till vansinne med övertrött fnissighet.

Nu ska jag lyssna på fransk disneymusik och läsa. Bonne soirée!

Kommentarer
Postat av: PT

Mukavaa viikonloppua ja `muista levätä välillä!

2011-02-19 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0