GAAH


Har precis fått svar från min värdfamilj, från madame, som jag mejlade i morse!! Verkar hur trevlig som helst på mejl i alla fall om man kan bedöma sånt. De har en 18-årig dotter som bor hemma, kul med en jämnårig. Jag åker om drygt en vecka!!!

Välkomna till min Aix-en-Provence-blogg i alla fall. Ska plugga vårterminen i Aix i Frankrike och det är väl det bloggen kommer handla om (mest mig och Aix då, inte plugg). Håller fortfarande på med designen så det ser inte riktigt ut som jag vill än (host headern).

8 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: stilist

yay! Fy vad roligt, nu ska jag adda dig på bloglovin

2010-12-23 @ 19:25:31
URL: http://stilist.blogg.se/
Postat av: Behrouz

Du är fantastiskt Vida. Man blir glad och läsa din blogg. Kram från Behrouz

2011-01-03 @ 11:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0